The Outcasts- A new Beginning
9 Comments - 23118 Views
My first story
Submitted By Sven_TPOA_SWA_737 on 11/09/18
TPOA, Sven_TPOA_SWA_737, Stories, The Outcasts- A New Beginning 

Chapter 1

Sven

“Yes! Mah b-day!” I yelled as I ran downstairs.  I was in my cargo shorts and my Ho’omakaikai shirt.  I bet Cal and Maile are downstairs.  And I gotta get breakfast too.  When I got downstairs, I found Cal looking around the house.  He seemed confused. “Err… Cal?” What’s wrong?” I said. Cal turned to me. “No one’s in the house, Jared.” Uhh… Where are they? Hm… I checked in every room downstairs and upstairs. I looked in the mirror and saw my light brown hair and my hazel eyes. I gotta put my hat on. I went upstairs and grabbed my San Francisco Giants cap. Where could they be...? Maybe they’re all outside.

I went downstairs and went outside. Our mom and dad’s cars were parked. This is starting to creep me out- I ran down our rocky driveway into the street. No one. Okay… Officially weird. “Cal!” I called. I ran back into the house. “Cal,” I began, “No one’s in the street or anything. Check the internet,” I said to him. His hazel eyes were partly covered by his brown hair, but I could see that he was tense.

 I turned on my computer, went directly to my site, TPOA, and then checked a site called Marsxplr.com. I pressed play and I looked for a good game. There was only one game and it said “Where is everyone?” There was someone in the game named “Omega” Err… Should I join? Yeah. I clicked on it. “Hey,” I started. “In my town there’s like no one here.” Omega typed “Yeah- Same with me.”  Hmm…  Just then my friend TPOA_AAGF_AJNEvan joined the game. “Hey, why is there no one in my house or street?” he said. “Idk really,” I typed to him. “Creepy, isn’t it?” he asked. Omega and I said “Yeah.”

Just then I heard a car drive down our driveway. Okay?? I’m creeped out. No one was here and now there’s someone. “Someone’s coming down my driveway,” I typed. Omega typed “Uh oh. That’s weird. Maybe it’s your family?” “Maybe,” I said. “One sec, guys.” Maybe I should get my Swiss-Army knife… Just in case. I ran upstairs into my room. I came back down with the knife. I put it right by my computer. Right as I sat down, someone banged on the door. Cal, who was in the kitchen yelped. I typed quickly. “Someone’s here!” Omega and Evan also said “Me too.” They opened the door. Oh. My. God. “CRAP! SOME GUYS WITH WEAPONS ARE IN MY HOUSE!” I typed. “I gtg,” I typed. I left the game.

                                                                        ***

Chapter 2

  1. (by TPOA_AAGF_AJNEvan on 11/09/18)Re: The Outcasts- A new Beginning
    1. (by Sven_TPOA_SWA_737 on 11/09/18)Re: The Outcasts- A new Beginning
      1. (by Sven_TPOA_SWA_737 on 11/09/22)Re: The Outcasts- A new Beginning
    2. (by Falin on 11/09/23)Re: The Outcasts- A new Beginning
      1. (by Sven_TPOA_SWA_737 on 11/09/24)Re: The Outcasts- A new Beginning
      2. (by OriginalShadowTheHedgehog on 11/10/26)Re: The Outcasts- A new Beginning
        1. (by Sven_TPOA_SWA_737 on 11/10/27)Re: The Outcasts- A new Beginning
        2. (by -AAGF-AMERICANEXPLORER on 11/11/05)Re: The Outcasts- A new Beginning
          1. (by Sven_TPOA_SWA_737 on 11/11/05)Re: The Outcasts- A new Beginning


          This website is powered by Plexpedia
          Usage of this site constitutes agreement to the » Legal Stuff